• 08-02-2023, 20:26:09
    #1
    Böyle bir şey yok ya full sivil araç deli gibi trafik var yardım tırları iş makineleri trafikte adam 1 saatte 200 metre anca gidebildi.

    ambulans geçiyor arkasına bir sürü sivil araç takılıp gidiyor bu tırcı arkadaş kapatıyor emniyet şeridinden gitmesinler diye.

    Bas bas bağırıyolar sivil araçlarlar gelmeyin diye
  • 08-02-2023, 20:39:16
    #2
    Hocam sivil araçlara gitme DİYRMEZSİN. Dİ-YE-MEZ-SİN. NOKTA. orda akrabalar var. Bizim de vardı. Neymiş otobüs 10 lira uçak 100 lira onu oradan yüzlerce kilometre uzakta evinde sıcak yemeğini yemiş kombisini yakmış kestanesini yiyenlere anlatın. Dönerken yolda gördüğüm afet yerinden gelen binlerce SİVİL ARAÇ vardı yemin ediyorum yüzlerce km'de 10mtane otobüs görmedim batıya gelen. Ben yengemi yeğenimi Hatayda mı bırakacağım kusura bakmayın öyle bir dünya yok. Ben de ambulansa yol verdim arkasına takılanları gördüm ama kesinlikle takılmadım bekledim. İnsanlık da bunu gerektirir
    Eğer ordan onlarca yüzler otobüs fevç fevç ğnsan taşısa zaten biz de mal değiliz git gel 2500 lira maddi ekstra da yola çıkmadan bilgi kirliliğinden belki ölürüz diye çıktık. Hellalleşip çıktık. Geride kalanlar gözü yaşlı kaldı. Lütfen biraz, biraz çok değil biraz empati. Millet keyfinden f3zmeye gitmiyor hataya Maraş a.
  • 08-02-2023, 20:41:54
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sivil araçlara gitme DİYRMEZSİN. Dİ-YE-MEZ-SİN. NOKTA. orda akrabalar var. Bizim de vardı. Neymiş otobüs 10 lira uçak 100 lira onu oradan yüzlerce kilometre uzakta evinde sıcak yemeğini yemiş kombisini yakmış kestanesini yiyenlere anlatın. Dönerken yolda gördüğüm afet yerinden gelen binlerce SİVİL ARAÇ vardı yemin ediyorum yüzlerce km'de 10mtane otobüs görmedim batıya gelen. Ben yengemi yeğenimi Hatayda mı bırakacağım kusura bakmayın öyle bir dünya yok. Ben de ambulansa yol verdim arkasına takılanları gördüm ama kesinlikle takılmadım bekledim. İnsanlık da bunu gerektirir
    Eğer ordan onlarca yüzler otobüs fevç fevç ğnsan taşısa zaten biz de mal değiliz git gel 2500 lira maddi ekstra da yola çıkmadan bilgi kirliliğinden belki ölürüz diye çıktık. Hellalleşip çıktık. Geride kalanlar gözü yaşlı kaldı. Lütfen biraz, biraz çok değil biraz empati. Millet keyfinden f3zmeye gitmiyor hataya Maraş a.
    Ondan sonra yardım gitmiyor diyosunuz işte. Adamın videosunu izledim çoğu kişi tek başına gidiyor. 3. Gün bugün giden gitti zaten akrabasının yanına çoğunu yardım etmek için iyi niyetinden gidiyor ama kötülük ediyor farkında değiller.
  • 08-02-2023, 20:48:31
    #4
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondan sonra yardım gitmiyor diyosunuz işte. Adamın videosunu izledim çoğu kişi tek başına gidiyor. 3. Gün bugün giden gitti zaten akrabasının yanına çoğunu yardım etmek için iyi niyetinden gidiyor ama kötülük ediyor farkında değiller.
    Hocam bu konuyu orada eşi çocuğu 2 3 gündür soğukta derme çatma çadırda soğuk altında artçılardan kafayı yemek üzere olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim. Dediğim gibi ben gitme taraftarı değilim zaten. Ama yardım da gelmiyor insanlar ekmeğe muhtaçlar. Ordan da çıkarmıyorlar. Herkes canının derdşne düşmüş. Benden oradaki insanları düşünmemi bekleyemezsin. Diğer yakını olanlardan da. Sen de düşün karın 5 yaşında çocuğun Antep'te zorla evden kurtulmuş sokakta donuyorlar insanlar gece üzerlerindeki battaniyeyi gasp ediyorlar sen ben ank oturup beklerim diyebiliyor musun? Abartmıyorum bizim durumumuz böyle idi. Diğerlerinin de böyle. Ordan otobüs gelmiyor. Gelmiyor. Gelmiyor. Ne yapacaktık? Ne yapmamızı bekliyorsunuz?
  • 10-02-2023, 12:05:21
    #5
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ondan sonra yardım gitmiyor diyosunuz işte. Adamın videosunu izledim çoğu kişi tek başına gidiyor. 3. Gün bugün giden gitti zaten akrabasının yanına çoğunu yardım etmek için iyi niyetinden gidiyor ama kötülük ediyor farkında değiller.
    Hocam dikkatimi çektş organizasyon barmış gibi her mesajınızda Afad da afad diyorsunuz. Siz şu videoyu bi izler misiniz?
    https://www.instagram.com/reel/CodH-...d=NDdhMjNiZDg=
    Cevabınız ne olacak çok merak ediyorum. Buyrun organizasyon işte ortada. Bizlerin aileleri orda, yakınlarımızı eşlerimizi dostlarımızı kaybettik. Burdam Tüm Türkiye Cumhuriyeti halkına sesleniyorum. Artık duyun sesimizi. Artık tepkinizi gösterin.
  • 10-02-2023, 12:13:35
    #6
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dikkatimi çektş organizasyon barmış gibi her mesajınızda Afad da afad diyorsunuz. Siz şu videoyu bi izler misiniz?
    https://www.instagram.com/reel/CodH-...d=NDdhMjNiZDg=
    Cevabınız ne olacak çok merak ediyorum. Buyrun organizasyon işte ortada. Bizlerin aileleri orda, yakınlarımızı eşlerimizi dostlarımızı kaybettik. Burdam Tüm Türkiye Cumhuriyeti halkına sesleniyorum. Artık duyun sesimizi. Artık tepkinizi gösterin.
    ya bırak gözünü seviyim gelmiş oraya devlet yok diyor utanmadan o kadar insanı kendisi mi çıkarmış sor bakalım AFAD binlerce insana ulaştı canla başla çalışıyor.

    12bin bina yıkılmış bunların hepsini aynı anda kaldırabilmek için 250binden fazla AFAD kurtarma ekibine ihtiyaç var bu videodaki gibi öyle süslenip püslenip makyajla gelen değil O TAŞIN TOPRAĞIN ALTINA GİRİP İNSANLARI KURTARMAYA ÇALIŞACAK İNSAN LAZIM.
    Öyle gösteriş için gittim diyen, gidip hiçbir işe yaramadan ordaki insanlara yemek su kalacak yer gibi ekstra yük olan o kadar çok insan var ki. Bir de böyle provokatörler var. Merak etme birkaç güne bunların da ne olduğu ortaya çıkar.


    https://www.youtube.com/watch?v=X_EWYemclKA


    al izle sende 5 gündür aralıksız bütün şehirleri izliyorum bütün kanallardan her yerde canla başla çalışıyor herkes.
    Seçim geldi ya ne koparsak kardır mantığıyla oy peşinde koşmayın bu kadar yazık AFAD'da çalışanlarında moralini bozuyosunuz.

    Dün 1 kişi için tam 15 saat uğraştılar gece gündüz yemek yemeden dinlenmeden. İnsafsızlığa lüzum yok