Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ondan sonra yardım gitmiyor diyosunuz işte. Adamın videosunu izledim çoğu kişi tek başına gidiyor. 3. Gün bugün giden gitti zaten akrabasının yanına çoğunu yardım etmek için iyi niyetinden gidiyor ama kötülük ediyor farkında değiller.
Hocam bu konuyu orada eşi çocuğu 2 3 gündür soğukta derme çatma çadırda soğuk altında artçılardan kafayı yemek üzere olan arkadaşlar yanıtlarsa sevinirim. Dediğim gibi ben gitme taraftarı değilim zaten. Ama yardım da gelmiyor insanlar ekmeğe muhtaçlar. Ordan da çıkarmıyorlar. Herkes canının derdşne düşmüş. Benden oradaki insanları düşünmemi bekleyemezsin. Diğer yakını olanlardan da. Sen de düşün karın 5 yaşında çocuğun Antep'te zorla evden kurtulmuş sokakta donuyorlar insanlar gece üzerlerindeki battaniyeyi gasp ediyorlar sen ben ank oturup beklerim diyebiliyor musun? Abartmıyorum bizim durumumuz böyle idi. Diğerlerinin de böyle. Ordan otobüs gelmiyor. Gelmiyor. Gelmiyor. Ne yapacaktık? Ne yapmamızı bekliyorsunuz?