Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ondan sonra yardım gitmiyor diyosunuz işte. Adamın videosunu izledim çoğu kişi tek başına gidiyor. 3. Gün bugün giden gitti zaten akrabasının yanına çoğunu yardım etmek için iyi niyetinden gidiyor ama kötülük ediyor farkında değiller.
Hocam dikkatimi çektş organizasyon barmış gibi her mesajınızda Afad da afad diyorsunuz. Siz şu videoyu bi izler misiniz?
https://www.instagram.com/reel/CodH-...d=NDdhMjNiZDg=
Cevabınız ne olacak çok merak ediyorum. Buyrun organizasyon işte ortada. Bizlerin aileleri orda, yakınlarımızı eşlerimizi dostlarımızı kaybettik. Burdam Tüm Türkiye Cumhuriyeti halkına sesleniyorum. Artık duyun sesimizi. Artık tepkinizi gösterin.