Zabıta sorunu nasıl çözeriz
18
●1.714
- 08-02-2023, 02:40:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayatım boyunca 1 tane bile işe yarayan zabıta personeli görmedim. Görev tanımları sanırım rahatsızlık vermek ve rüşvet yemek.
- 08-02-2023, 02:59:18denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÖncelikle bir sonuç almam lazım. Sonuç alamazsam bütün belgeler ile ifşalıcağım hocam.Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2023, 10:48:05Ne yazık ki devletimizin çürümüş polisleri derken bundan kasıt ediyorduk. Haram yemeyen, vatandaşı savunan polisler sözüm size değil. Çoğu polis rüşvet hıhım rüşvet de demeyelim, bağış diyelim. Kimi esnafa gider işini bedavaya gördürür, kimisinden tostunu bedavaya yer. Kiminden meyvesini alır. Hayırdır siz bu vatandaşı korumak için buradasınız, siz ne hakla birilerinin malına çöküyorsunuz? Siz mayfa mısınız? Bu aşağılık durumun arkasında değil emniyet müdürü, içişleri bakanı bile duramaz. Ama duracaklardır

Arkadaşım sana da helal olsun, sonuna kadar dayanmışsın. - 08-02-2023, 14:58:15Şu an bir çok deprem bölgesinde zabıta ekipleri var ayrıca yardım yapanlarada belediyeler zabıta ekipleriyle taşıması için yardımcı oluyor. Türkiyede zabıta olmasa vahim olan durumumuz çok daha kötü durumda olurdu. Size bunu bir zabıta memuru olarak yazıyorum. Çalışılan belediyelerde gerçekten çok önemli bir unsur. Konudaki zabıtaları savunmuyorum yanlış anlaşılmasın bu tür insanlar maalesef her yerde var üniformayı kullanarak her şeyi yapabileceklerini sanıyorlar yüzsüzlük.OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
