Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zabıta sorunu nasıl çözeriz
18
●1.714
- 08-02-2023, 15:04:50Hocam elinizde video kaydı yoksa yada polisler suç üstü yapmıyorsa hiç bir şey çıkmaz. Dedikleriniz anlattığınız gibiyse video kaydı alın başvurularınızı bu şekile yapın. Belediyelerde zabıtalar 1) zabıta memuru 2) hizmet personeli olarak olur. Hizmet personelleri yapıyorsa işten direkt olarak atılır. Memur yüz kızartıcı suç olmadığı taktirde ancak cumhurbaşkanı kararnamesiyle işten atılabilir. Bu yüzden bu tarz görsellerde memura soruşturma açılır ve savunma yazması istenir savunmaya ücretini ödedim iftira atıyor dediği taktirde belediye zabıta memurunu %99 ihtimalle haklı bulur. Savunmasından ya uyarı alır yada uyarı almadan mesleğe devam eder. Belki sizin mahalleniz yerine başka bir mahalleye görevlendirilir. Bu yüzden memurlar işten atılmayacağını düşünerek rahat davranırlar. Bu tür durumlarda belediye adının çıkmamasınıda istediği için konu genelde bir çok şekilde kapatılır. Bunun için video alın yada polisle suç üstü yapın. Ancak o şekilde meslekten ihraç edilirler.
