• 08-02-2023, 02:39:56
    #10
    Hocam video varsaa atın show haber whatsapp ihbar hattına ((:
  • 08-02-2023, 02:40:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayatım boyunca 1 tane bile işe yarayan zabıta personeli görmedim. Görev tanımları sanırım rahatsızlık vermek ve rüşvet yemek.
  • 08-02-2023, 02:59:18
    #12
    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam video varsaa atın show haber whatsapp ihbar hattına ((:
    Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    puahahah meyve ne ya gelsin alayım enayiye kasa kasa, yeter ki o rozeti kirletmesin.

    ayrıca kayıtları bizimle paylaşırsan, hiç üşenmeyiz cimere yollarız.
    Öncelikle bir sonuç almam lazım. Sonuç alamazsam bütün belgeler ile ifşalıcağım hocam.
  • 08-02-2023, 03:24:42
    #13
    Dıyecek bir şey bulamıyorum....
  • 08-02-2023, 03:48:39
    #14
    böyle olaylar 80'ler de kalmadı mı ya?
  • 08-02-2023, 07:48:38
    #15
    Hangi belediye?
  • 08-02-2023, 07:57:29
    #16
    Hangi meyveyi tercih ettiler hocam ? Çikita muz vereydin.
  • 08-02-2023, 10:48:05
    #17
    Ne yazık ki devletimizin çürümüş polisleri derken bundan kasıt ediyorduk. Haram yemeyen, vatandaşı savunan polisler sözüm size değil. Çoğu polis rüşvet hıhım rüşvet de demeyelim, bağış diyelim. Kimi esnafa gider işini bedavaya gördürür, kimisinden tostunu bedavaya yer. Kiminden meyvesini alır. Hayırdır siz bu vatandaşı korumak için buradasınız, siz ne hakla birilerinin malına çöküyorsunuz? Siz mayfa mısınız? Bu aşağılık durumun arkasında değil emniyet müdürü, içişleri bakanı bile duramaz. Ama duracaklardır

    Arkadaşım sana da helal olsun, sonuna kadar dayanmışsın.
  • 08-02-2023, 14:58:15
    #18
    OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatım boyunca 1 tane bile işe yarayan zabıta personeli görmedim. Görev tanımları sanırım rahatsızlık vermek ve rüşvet yemek.
    Şu an bir çok deprem bölgesinde zabıta ekipleri var ayrıca yardım yapanlarada belediyeler zabıta ekipleriyle taşıması için yardımcı oluyor. Türkiyede zabıta olmasa vahim olan durumumuz çok daha kötü durumda olurdu. Size bunu bir zabıta memuru olarak yazıyorum. Çalışılan belediyelerde gerçekten çok önemli bir unsur. Konudaki zabıtaları savunmuyorum yanlış anlaşılmasın bu tür insanlar maalesef her yerde var üniformayı kullanarak her şeyi yapabileceklerini sanıyorlar yüzsüzlük.