Ne yazık ki devletimizin çürümüş polisleri derken bundan kasıt ediyorduk. Haram yemeyen, vatandaşı savunan polisler sözüm size değil. Çoğu polis rüşvet hıhım rüşvet de demeyelim, bağış diyelim. Kimi esnafa gider işini bedavaya gördürür, kimisinden tostunu bedavaya yer. Kiminden meyvesini alır. Hayırdır siz bu vatandaşı korumak için buradasınız, siz ne hakla birilerinin malına çöküyorsunuz? Siz mayfa mısınız? Bu aşağılık durumun arkasında değil emniyet müdürü, içişleri bakanı bile duramaz. Ama duracaklardır
Arkadaşım sana da helal olsun, sonuna kadar dayanmışsın.