• 08-02-2023, 02:22:42
    #1
    Merhabalar,
    Konuyu çözdük teşekkürler.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 08-02-2023, 02:24:28
    #2
    garip bir olay
  • 08-02-2023, 02:24:42
    #3
    vay karaktersizler, geçmiş olsun hocam
  • 08-02-2023, 02:26:56
    #4
    Nereden nereye… memurların meyveye çorba parasına ihtiyaç duydukları dönemler kemal sunal filmlerinde kaldı sanıyorduk
  • 08-02-2023, 02:27:45
    #5
    Sinmemen çok iyi hocam.Ekşide de bi kaç hafta sonra başlık açtır emin ol daha hızlı aksiyon alırsın suçsuzsan
  • 08-02-2023, 02:29:09
    #6
    Çok iyi yapmışsınız. Normal bir ülkede bunlar en ağır şartlarda yargılanmalılar. Yinede gereken cezayı alırlar umarım. Şikayetçi oldunuz diye sizi suçlu ilan etmesinler dikkat edin.
  • 08-02-2023, 02:29:12
    #7
    puahahah meyve ne ya gelsin alayım enayiye kasa kasa, yeter ki o rozeti kirletmesin.

    ayrıca kayıtları bizimle paylaşırsan, hiç üşenmeyiz cimere yollarız.
  • 08-02-2023, 02:29:15
    #8
    eskiden mesleklerin kutsallığı saygınlığı vardı şimdi hiç bir şeyleri yok
  • 08-02-2023, 02:36:03
    #9
    Biz hangi ara bu hale geldik ya? Biz mi saf kaldık, bunlar mı namussuz anlayamıyorum? Devlet sana kamu düzenini koruman için ortalama üstü maaş veriyor, ama sen nelere tamah ediyorsun. Yazık, çok yazık.

    Bu halimizi; ahlakımızı, insanlığımızı kaybettiğimizi gördükçe çok üzülüyorum.
    • ergul
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.