Çok iyi yapmışsınız. Normal bir ülkede bunlar en ağır şartlarda yargılanmalılar. Yinede gereken cezayı alırlar umarım. Şikayetçi oldunuz diye sizi suçlu ilan etmesinler dikkat edin.