Biz hangi ara bu hale geldik ya? Biz mi saf kaldık, bunlar mı namussuz anlayamıyorum? Devlet sana kamu düzenini koruman için ortalama üstü maaş veriyor, ama sen nelere tamah ediyorsun. Yazık, çok yazık.
Bu halimizi; ahlakımızı, insanlığımızı kaybettiğimizi gördükçe çok üzülüyorum.