OguzcanKorkusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatım boyunca 1 tane bile işe yarayan zabıta personeli görmedim. Görev tanımları sanırım rahatsızlık vermek ve rüşvet yemek.
Şu an bir çok deprem bölgesinde zabıta ekipleri var ayrıca yardım yapanlarada belediyeler zabıta ekipleriyle taşıması için yardımcı oluyor. Türkiyede zabıta olmasa vahim olan durumumuz çok daha kötü durumda olurdu. Size bunu bir zabıta memuru olarak yazıyorum. Çalışılan belediyelerde gerçekten çok önemli bir unsur. Konudaki zabıtaları savunmuyorum yanlış anlaşılmasın bu tür insanlar maalesef her yerde var üniformayı kullanarak her şeyi yapabileceklerini sanıyorlar yüzsüzlük.