
https://docs.google.com/presentation...it#slide=id.p1
Okulda bize anlatılan ders bu şekilde en azından
Eğer merak ettiğiniz şeyler varsa diğer kaynakları da özelden iletebilrim
49
●1.884

Eğer merak ettiğiniz şeyler varsa diğer kaynakları da özelden iletebilrim
Kesinlikle haklısın. Basit enjeksiyon işlemleri karın ağrısı vb şikayetlerde aile sağlık merkezi kullanılabilir aslında ama biliç eksikliği var insanlarımızda ne yazık ki. Mutlaka kaynağı inceleyeceğim çok teşekkür ederim
Kesinlikle en büyük sorun o zaten. İnsanlar bilinçli değil. Sağlık basamaklarını doğru şekilde kullanabilirsek tüm sorunlar çözülür aslında. Şuan sırf ileride belki lazım olur diye hastaneden dişçiden randevu alan insanlar var. Yazık gerçekten yazık
Elbette farklılık gösterebilir, ben zaten çokluğundan da şikayet etmedim. Toplum yararına olabilecek bir konu olabilir diye düşündüm. Yoksa ben rahat ettikten sonra ve gerçekten imkan var ise neden rahatsız etsin ki hocam her cami de imamlar müezzinler personeller istihdam ediliyor, eğitilebiliyor ise sağlıkta da aynı reform gerçekleştirilebilir. 