sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad çok teşekkür ederim değerli bilgilerin için Kesinlikle haklısın. Basit enjeksiyon işlemleri karın ağrısı vb şikayetlerde aile sağlık merkezi kullanılabilir aslında ama biliç eksikliği var insanlarımızda ne yazık ki. Mutlaka kaynağı inceleyeceğim çok teşekkür ederim
Rica ederim hocam ne demek Kesinlikle en büyük sorun o zaten. İnsanlar bilinçli değil. Sağlık basamaklarını doğru şekilde kullanabilirsek tüm sorunlar çözülür aslında. Şuan sırf ileride belki lazım olur diye hastaneden dişçiden randevu alan insanlar var. Yazık gerçekten yazık