Konunun tamamını okuyamadım uykulu uykulu hocam ama şunu biliyorum olmaz. Olamaz daha doğrusu. Aslında normalde herkes olması gerektiği gibi hastaye gitse hiç bir sorun olmayacak fakat olmuyor işte. Adamın karnı ağrıyor üniversite hastanesine gidiyor adamın iğnesi var 2. sağlık kuruluşuna gidiyor. Eğer sizin dediğiniz gibi olursa aşırı şekilde bölünüklük olur. Şu şekilde bir kaynak ileteyim daha ne demek istediğimi anlarsınız
https://docs.google.com/presentation...it#slide=id.p1
Okulda bize anlatılan ders bu şekilde en azından

Eğer merak ettiğiniz şeyler varsa diğer kaynakları da özelden iletebilrim
Üstad çok teşekkür ederim değerli bilgilerin için

Kesinlikle haklısın. Basit enjeksiyon işlemleri karın ağrısı vb şikayetlerde aile sağlık merkezi kullanılabilir aslında ama biliç eksikliği var insanlarımızda ne yazık ki. Mutlaka kaynağı inceleyeceğim çok teşekkür ederim