sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturduğum Bina Aile sağlık merkezi ile bitişik. İğne vurulmak, İlaç yazdırmak ve serum dışında bir etkinliğini görmedim. Kapsamlı olandan bahsediyorum hocam Allah korusun büyük bir vaka da müdahale edebilecek kadar.
Tabiki olsa herkes için iyi olurdu