Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam ne demek Kesinlikle en büyük sorun o zaten. İnsanlar bilinçli değil. Sağlık basamaklarını doğru şekilde kullanabilirsek tüm sorunlar çözülür aslında. Şuan sırf ileride belki lazım olur diye hastaneden dişçiden randevu alan insanlar var. Yazık gerçekten yazık
Maalesef hocam bilinçsizlik. Belki de gün içerisinde randevusu olup gitmeyen, 200 hastadan 20 kişi vardır. Randevu esnasında gelmeden 1 gün 2 gün önceden iptalini sağlasalar çok mükemmel olur ama nafile işte anlatamıyorsun, bilmiyorlar...