1- O kadar sağlık personeli yok, artık olmayacak da. Sırf bu yüzden sağlık bölümlerini bile aşağıya çekmeye başladılar üniversite puanlarını. Buradan anlayabilirsiniz.

2- Bahsettiğiniz sistem biraz ilçesel - kentsel olarak küçük şehirlerde var zaten. ( Duyma bir bilgi değil, kendi memleketimden biliyorum )

3- Her mahallede 3-6 cami biraz az değil mi? Gelin onu 10-15 yapalım biz. Hangi mahallede 6 camii var, ben görmedim bu yaşıma kadar.