• 17-01-2023, 20:15:58
    #55
    Kişisel Rütbe
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahsin hocam bana da 2 kişi yazmıştı farklı günlerde birisi yemek yiyeceğini diğeri de ilaçlarını alamadığını söylemişti kötü düşünmüyorum ya ikisine de destek oldum belli bir aradan sonra yine istediler yine destekte bulundum. Bunlar herhalde keriz bulduk diye düşündü sürekli para istiyorlar en son dayanamadım ikisini de engelledim. Gerçekten ihtiyacı olana ve yüzsüz olmayana elimden geldiğince ama böylelerini hiç sevmiyorum iyi niyeti suistimal etmek yakışmaz.
    Abi varsa bi 100 lük atar mısın?
  • 17-01-2023, 20:22:07
    #56
    tahsinyaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum 36 yaşındayım. 2 yıl önce 2 tane restoranımı kapatıp izmir'e dönmek zorunda kaldım. Cebimde 5 TL olmadan 1 yıl geçirdim. Eş dost durumumu bildiği için elden parayı da kabul etmeyeceğimi çok iyi bildiği için sürekli ekstra işlere çağırıldım alanım olsun olmasın her işe gittim ve bir şekilde günümü kurtardım.

    Çok enteresan insanlar var gerçekten. Nasıl bu kadar kolaya kaçabiliyorlar? Nasıl her şeyi bu kadar kolay sanıyorlar? Aklım mantığım almıyor. Zorda olabilirsin, anlık paraya sıkışmış olabilirsin buna her şekilde saygı duyarım fakat hiç tanımadığın birinden yardım istemek de neyin nesidir ?

    Burada bana destek olan bir arkadaşımız vardı. ismini vermeyeceğim şuanda. Kurumsal script satışı yapıyordu. O arkadaşımız ile aramızda geçen sohbet sayesinde samimiyet bağı oluştu. Satışını yapmış olduğu kurumsal scriptleri çok makul bir rakama bırakarak benim kendi çevreme iş yapma olanağı sağladı. Bu iyiliği asla unutmam ve her fırsatta ona çevremi yönlendiririm.

    Diyeceğim o ki, Dilenmek veya yardım aramak çıkar yol değil. Adam R10 üyesi bile değil. Forumda dolaşırken kullanıcıların özel bilgilerine erişim sağlıyor.
    Ha bu arada R10'un zaafiyeti var ortada. Kimse kusura bakamasın. Misafir kullanıcılara bizim özel iletişim bilgilerimiz neden servis ediliyor. Misafir kullanıcıların görüntüleyebilecekleri alanlar kısıtlı olması gerekmiyor mu ? Ben mi yanlış düşünüyorum.
    Merhaba hocam,burada R10’un herhangi bir zaafiyeti yoktur,ayarlardan misafir kullanıcıların bilgilerinizi görüp görmemesini ayarlayabilirsiniz.İyi çalışmalar.
  • 17-01-2023, 21:22:34
    #57
    banda özelden yazıyorlar böyle arada sırada.cevap vermiyorum.sanal ortamda güvenmem malesef kimseye böyle taleplerde bulunana
  • 17-01-2023, 21:44:54
    #58
    günde 100 kişiye yazsa 10 kişi verse
    300 tl asgari ücret
  • 17-01-2023, 22:07:01
    #59
    Hiç unutmuyorum bundan 5-6 yıl önce bir yerde çalışıyorum işe git-gel için tramvay kullanıyordum ozamanlar 2.5 lira yada 3.5 liraydı 0,50 kuruş eksik diye tramvaya binememiştim 20-25 dakikalık yolu o sıcakda yürüyerek eve dönmüştüm

    Bana da arada bir denk geliyor şaşırıyorum özellikle bir tanesi vardı ısrarla yazıyor yanıt vermiyorum yanlış anlaşılmamak adına sessiz kalıyorum adam yine yazıyor hocam bi cevap verseniz felan diye benim birşey istemeye yüzüm kızarırdı..
  • 17-01-2023, 23:38:32
    #60
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbiden bu işin b.ku çıktı.
    Son günlerde forumda saçma sapan yolda kaldım hikayeleri okuyordum sabah sabah bizi de buldu.
    Üniversitede okurken yeri geldi aç yattık, yeri geldi gaz kartına gaz yükleyemedik (ankaradakiler bilir) kışın soğuk odalarda uyuduk. Okula gidecek otobüs param bile olmadıgı zamanlar oldu ama hiç kimseye el açmadık. Yabancı kimseden borç istemedik.
    Bizim millet ne ara bu hale geldi. Anası babası akrabası bitti de forumdakiler mi kaldı borç alacak?
    Paran yoksa yola çıkma arkadaşım. Son günlerde yolda kalma hikayeleri okuyoruz forumda. İyi niyetimi suistimal ettirmemek için bu tarz durumlarda iyi niyetli olamıyorum.
    Mevzu 20 30 tl olmamakla birlikte sürekli haftada bir kaç kez buan benzer şeyler geliyor. Selfi video vs bunu yapana kadar anneni babanı dayını amcanı ara mesaj at.

    Tekrar belirteyim bu tarz konularda iyi niyetli değilim Bu tarz durumlarda da bu konu linkini atarım...

    Akşamı ayrı benzer konu sabahı ayrı gerçekten bu işin b.ku çıktı...Affınıza sıgınarak.
    hem forumda aktif olarak görmüşhemde rehberimde olmayan ama rehberinde olduğum! arkadaş mesaj atmış. bari yalan söylerken tutarlı ol.
    Aynı kişi
  • 17-01-2023, 23:45:19
    #61
    Engelledi 😂
  • 18-01-2023, 01:26:26
    #62
    Çok haklı isyan
  • 18-01-2023, 01:49:17
    #63
    tahsinyaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum 36 yaşındayım. 2 yıl önce 2 tane restoranımı kapatıp izmir'e dönmek zorunda kaldım. Cebimde 5 TL olmadan 1 yıl geçirdim. Eş dost durumumu bildiği için elden parayı da kabul etmeyeceğimi çok iyi bildiği için sürekli ekstra işlere çağırıldım alanım olsun olmasın her işe gittim ve bir şekilde günümü kurtardım.

    Çok enteresan insanlar var gerçekten. Nasıl bu kadar kolaya kaçabiliyorlar? Nasıl her şeyi bu kadar kolay sanıyorlar? Aklım mantığım almıyor. Zorda olabilirsin, anlık paraya sıkışmış olabilirsin buna her şekilde saygı duyarım fakat hiç tanımadığın birinden yardım istemek de neyin nesidir ?

    Burada bana destek olan bir arkadaşımız vardı. ismini vermeyeceğim şuanda. Kurumsal script satışı yapıyordu. O arkadaşımız ile aramızda geçen sohbet sayesinde samimiyet bağı oluştu. Satışını yapmış olduğu kurumsal scriptleri çok makul bir rakama bırakarak benim kendi çevreme iş yapma olanağı sağladı. Bu iyiliği asla unutmam ve her fırsatta ona çevremi yönlendiririm.

    Diyeceğim o ki, Dilenmek veya yardım aramak çıkar yol değil. Adam R10 üyesi bile değil. Forumda dolaşırken kullanıcıların özel bilgilerine erişim sağlıyor.
    Ha bu arada R10'un zaafiyeti var ortada. Kimse kusura bakamasın. Misafir kullanıcılara bizim özel iletişim bilgilerimiz neden servis ediliyor. Misafir kullanıcıların görüntüleyebilecekleri alanlar kısıtlı olması gerekmiyor mu ? Ben mi yanlış düşünüyorum.
    Özellikle son kısım dahil yazdıklarınıza katılıyorum. Çoğu kişi bununla sorun yaşıyor