• 17-01-2023, 13:45:05
    #37
    9.30 değil de 10.00 diyelim garanti olsun.

    Hani sözümde duracağım ama olur da bir aksilik olursa diye belirtiyor😄
  • 17-01-2023, 14:22:45
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden camide otobüs param yok deyip birkaç lira isteyen adamlar olurdu. Sonradan şehrin kalabalık yerlerinde pardon bakarmısınız diyengenç erkekler ve bayanlar.
    Dilencilik bir meslektir, bir karakterdir. bizim yüzümüz kızarır. Onlar utanmaz. Gerçekten ihtiyacı olan dilenmeye çekinir.
  • 17-01-2023, 14:39:56
    #39
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekarsan da evlendirelim tam olsun 😂
    mütavezi bir düğün yeterli :d 3 yıldız bir otelin lobisine bile razıyım
  • 17-01-2023, 14:57:08
    #40
    ya ne olacak... o zamanlar bu konu hakkında çok konuştum neredeyse linç etmeye kalktı millet... yok öğrenciymiş yok sen hiç öğrenci olmadın mı... yok sen hiç zorda kalmadın mı! bunları söyleyenler yüzünden böyle oldu zaten... yok 3 öğrenci kardeşimize yemek ısmarlıyoruz yok şu şov yapar gibi! konu açarsın dile getirirsin bir de şu her konuya gıcıklığına yorum yapmayı hazır vaziyette klavye başında bekleyen tipler var onlar hemen damlıyor!
  • 17-01-2023, 15:14:01
    #41
    Yanlış anlama dilenci değilim


    https://www.youtube.com/watch?v=MOdFSBBr6nU
  • 17-01-2023, 15:24:27
    #42
    Forumda iletişime telefon eklemeye korkuyoruz artık
  • 17-01-2023, 16:17:57
    #43
    Günde 2 3 kişiden bu yöntemlerle sakal alsa çalışmasına gerek kalmaz, adamları biz bu hale getirdik yapacak birşey yok. Dilencilikten elde ettiği sermaye ile yarın 3 5 kişiyide tokatlarsa tadından yenmez.
  • 17-01-2023, 16:37:54
    #44
    Tahsin hocam bana da 2 kişi yazmıştı farklı günlerde birisi yemek yiyeceğini diğeri de ilaçlarını alamadığını söylemişti kötü düşünmüyorum ya ikisine de destek oldum belli bir aradan sonra yine istediler yine destekte bulundum. Bunlar herhalde keriz bulduk diye düşündü sürekli para istiyorlar en son dayanamadım ikisini de engelledim. Gerçekten ihtiyacı olana ve yüzsüz olmayana elimden geldiğince ama böylelerini hiç sevmiyorum iyi niyeti suistimal etmek yakışmaz.
  • 17-01-2023, 16:45:57
    #45
    Bu mağduriyet değil dijital dilencilik.