ya ne olacak... o zamanlar bu konu hakkında çok konuştum neredeyse linç etmeye kalktı millet... yok öğrenciymiş yok sen hiç öğrenci olmadın mı... yok sen hiç zorda kalmadın mı! bunları söyleyenler yüzünden böyle oldu zaten... yok 3 öğrenci kardeşimize yemek ısmarlıyoruz yok şu şov yapar gibi! konu açarsın dile getirirsin bir de şu her konuya gıcıklığına yorum yapmayı hazır vaziyette klavye başında bekleyen tipler var onlar hemen damlıyor!