Tahsin hocam bana da 2 kişi yazmıştı farklı günlerde birisi yemek yiyeceğini diğeri de ilaçlarını alamadığını söylemişti kötü düşünmüyorum ya ikisine de destek oldum belli bir aradan sonra yine istediler yine destekte bulundum. Bunlar herhalde keriz bulduk diye düşündü sürekli para istiyorlar en son dayanamadım ikisini de engelledim. Gerçekten ihtiyacı olana ve yüzsüz olmayana elimden geldiğince ama böylelerini hiç sevmiyorum iyi niyeti suistimal etmek yakışmaz.
Abi varsa bi 100 lük atar mısın?