Hiç unutmuyorum bundan 5-6 yıl önce bir yerde çalışıyorum işe git-gel için tramvay kullanıyordum ozamanlar 2.5 lira yada 3.5 liraydı 0,50 kuruş eksik diye tramvaya binememiştim 20-25 dakikalık yolu o sıcakda yürüyerek eve dönmüştüm

Bana da arada bir denk geliyor şaşırıyorum özellikle bir tanesi vardı ısrarla yazıyor yanıt vermiyorum yanlış anlaşılmamak adına sessiz kalıyorum adam yine yazıyor hocam bi cevap verseniz felan diye benim birşey istemeye yüzüm kızarırdı..