• 13-01-2023, 13:30:47
    #28
    RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolun yağlı olması da mı benim kabahatim oluyor
    Bu durumda trafik cezası yer miyim
    Kasko da bu durumdan sorun yaşarmıyım
    yol karlı ya da yağmurlu da olabilirdi hocam. takip mesefesi bu tür durumlar için var. 15metre boyunca yağ yokmuştur diye düşünüyorum.
  • 13-01-2023, 15:58:53
    #29
    Ama carpan siz oldugunuz için suçlu kabul edilirsiniz. takip mesafesi diye bir şey var derler. Yol buz da olabilirdi. Kar da olabilirdi diyeceklerdir.
    Not uzman değilim
  • 13-01-2023, 16:25:13
    #30
    Polis geldiyse rapor tutar, raporda suçlu tarafı yazar ve suçlu tarafa trafik cezası yazılır. Polis gelmezse kendi aranızda anlaşsaydınız ceza olmazdı. Ama karşı taraf askeri araç olduğu için polis çağırmak zorundaydınız. Yani ceza gelecektir.

    Kavşaklara ve ışıklara yaklaşırken hız azaltmak gerekir, şehir içinde hız limiti 50km. 50 km hızla giderken durma mesafesi 15 metredir. Polis hız takip mesafesine uymadığınızı yazmış rapora. O esnada polise yoldaki yağı rapora geçirmesini ve yağ yüzünden frenlerin tutmadığı iddianızı rapor yazdırmanız gerekiyordu.

    Gelen cezayı iptal ettirmek için dava açmanız lazım. Yoldaki yağı şahitler, video kaydı ile ispat etmeniz lazım. Hem kendi kazanızı hem de o gün aynı yerde gerçekleşen başka kazalar varsa güvenlik kameralarından elde edip mahkemeye sunmanız gerekiyor.

    Bu kadar uğraşa değer mi bilmiyorum.
  • 13-01-2023, 17:41:29
    #31
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis geldiyse rapor tutar, raporda suçlu tarafı yazar ve suçlu tarafa trafik cezası yazılır. Polis gelmezse kendi aranızda anlaşsaydınız ceza olmazdı. Ama karşı taraf askeri araç olduğu için polis çağırmak zorundaydınız. Yani ceza gelecektir.

    Kavşaklara ve ışıklara yaklaşırken hız azaltmak gerekir, şehir içinde hız limiti 50km. 50 km hızla giderken durma mesafesi 15 metredir. Polis hız takip mesafesine uymadığınızı yazmış rapora. O esnada polise yoldaki yağı rapora geçirmesini ve yağ yüzünden frenlerin tutmadığı iddianızı rapor yazdırmanız gerekiyordu.

    Gelen cezayı iptal ettirmek için dava açmanız lazım. Yoldaki yağı şahitler, video kaydı ile ispat etmeniz lazım. Hem kendi kazanızı hem de o gün aynı yerde gerçekleşen başka kazalar varsa güvenlik kameralarından elde edip mahkemeye sunmanız gerekiyor.

    Bu kadar uğraşa değer mi bilmiyorum.
    Ne cezası hocam ?
  • 13-01-2023, 21:42:28
    #32
    RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolun yağlı olması da mı benim kabahatim oluyor
    Bu durumda trafik cezası yer miyim
    Kasko da bu durumdan sorun yaşarmıyım
    Kabahat değilde, yağı gördüğünüzde ona göre hareket etmeniz gerekiyordu derler.
    Yağ üzerinde frene basmak yerine yağ bitiminde freneleseydiniz muhtemelen daha az hasarla atlatılırdı
  • 14-01-2023, 00:32:53
    #33
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabahat değilde, yağı gördüğünüzde ona göre hareket etmeniz gerekiyordu derler.
    Yağ üzerinde frene basmak yerine yağ bitiminde freneleseydiniz muhtemelen daha az hasarla atlatılırdı
    Yağ görünecek gibi değildi, yağ rahat 30 metre şeklinde yola yayılmıştı, yol da yokuş aşağı olduğu için yayılması hızlanmış
  • 14-01-2023, 22:12:27
    #34
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Geçmiş olsun hocam, kasko firmanıza danışın isterseniz.
  • 14-01-2023, 22:27:35
    #35
    Koca askeri araç o yağlı yolda durabilmiş
    Siz ufacık araçla duramıyor 15 mt kaydım diyorsanız bu yağ araç mı seçiyor derler.

    otomobil 4 tekerleği olan taşıttır.
    4 tekerlek birbirinden bağımsız frenler yağlı zeminde yağ olan yolda 15 mt düm gidemezsin frenliyen teker tarafına otomobil yönelir.
    Atıyorum ön sol teker yağlı zemindeyse diğer tekerlek asfalt zemindeyse o tutunur ve araç o yöne yönelir ve hızı düşer.

    Bir şekilde kaza olmuş kaskonuz varsa yaptırın akabinde ispat var dediğiniz görselleri belediye yada kgm nereye aitse oraya bildirin zarar tazmini yapılıyor mahkeme yoluyla devam edin.
  • 15-01-2023, 00:03:52
    #36
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koca askeri araç o yağlı yolda durabilmiş
    Siz ufacık araçla duramıyor 15 mt kaydım diyorsanız bu yağ araç mı seçiyor derler.

    otomobil 4 tekerleği olan taşıttır.
    4 tekerlek birbirinden bağımsız frenler yağlı zeminde yağ olan yolda 15 mt düm gidemezsin frenliyen teker tarafına otomobil yönelir.
    Atıyorum ön sol teker yağlı zemindeyse diğer tekerlek asfalt zemindeyse o tutunur ve araç o yöne yönelir ve hızı düşer.

    Bir şekilde kaza olmuş kaskonuz varsa yaptırın akabinde ispat var dediğiniz görselleri belediye yada kgm nereye aitse oraya bildirin zarar tazmini yapılıyor mahkeme yoluyla devam edin.
    Ya hocam nickin ; fikirdanis ne güzel ama fikrin yok ise ses etme

    Önde de kaza vardı , onun yanı da bağlantı yeri bağlantı yerinden dönüyor önüme geçiyor onun yağ ile işi olmuyor