Yolun yağlı olması da mı benim kabahatim oluyor
Bu durumda trafik cezası yer miyim
Kasko da bu durumdan sorun yaşarmıyım
Kabahat değilde, yağı gördüğünüzde ona göre hareket etmeniz gerekiyordu derler.
Yağ üzerinde frene basmak yerine yağ bitiminde freneleseydiniz muhtemelen daha az hasarla atlatılırdı