RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolun yağlı olması da mı benim kabahatim oluyor
Bu durumda trafik cezası yer miyim
Kasko da bu durumdan sorun yaşarmıyım
yol karlı ya da yağmurlu da olabilirdi hocam. takip mesefesi bu tür durumlar için var. 15metre boyunca yağ yokmuştur diye düşünüyorum.