Ya hocam nickin ; fikirdanis ne güzel ama fikrin yok ise ses etme
Önde de kaza vardı , onun yanı da bağlantı yeri bağlantı yerinden dönüyor önüme geçiyor onun yağ ile işi olmuyor
Yerde 30 mt yağ olacak arkandan gelenlerde sana vurmayacak kaldı ki şimdi başka kazada vardı diyorsun.yani yağ ile senin arabanın işi oldu sadece onu mu anlayalım
Fikrim yazdığım gibi biraz abartmış olabilirsin
Tekrar geçmiş olsun daha dikkatli olmak lazım takip mesafesini korumak önemli.
Şikayet yerlerini de yazdım ayrıca