• 15-01-2023, 07:42:38
    #37
    RealGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hocam nickin ; fikirdanis ne güzel ama fikrin yok ise ses etme

    Önde de kaza vardı , onun yanı da bağlantı yeri bağlantı yerinden dönüyor önüme geçiyor onun yağ ile işi olmuyor
    Yerde 30 mt yağ olacak arkandan gelenlerde sana vurmayacak kaldı ki şimdi başka kazada vardı diyorsun.yani yağ ile senin arabanın işi oldu sadece onu mu anlayalım

    Fikrim yazdığım gibi biraz abartmış olabilirsin
    Tekrar geçmiş olsun daha dikkatli olmak lazım takip mesafesini korumak önemli.
    Şikayet yerlerini de yazdım ayrıca
  • 15-01-2023, 16:01:22
    #38
    Geçmiş olsun hocam öncelikle,
    Kanaatimce sebebi ne olursa olsun yolda bulunan yağ vatandaşların güvenli bir şekilde seyahat hakkını ihlal ettiği için burada idarenin sorumluluğuna gidilebilir. Uğramış olduğunuz zararları idare aleyhine tam yargı davası açarak talep edebilirsiniz.
  • 15-01-2023, 23:12:40
    #39
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerde 30 mt yağ olacak arkandan gelenlerde sana vurmayacak kaldı ki şimdi başka kazada vardı diyorsun.yani yağ ile senin arabanın işi oldu sadece onu mu anlayalım

    Fikrim yazdığım gibi biraz abartmış olabilirsin
    Tekrar geçmiş olsun daha dikkatli olmak lazım takip mesafesini korumak önemli.
    Şikayet yerlerini de yazdım ayrıca

    Önümde kazalar oldu, arkamda ise şans eseri polis vardı geriden gelen benim kazayı görünce yolu kapattı belki 1 dakika evden geç çıksam kazayı görüp yanından geçip gidecektim hayat