fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerde 30 mt yağ olacak arkandan gelenlerde sana vurmayacak kaldı ki şimdi başka kazada vardı diyorsun.yani yağ ile senin arabanın işi oldu sadece onu mu anlayalım

Fikrim yazdığım gibi biraz abartmış olabilirsin
Tekrar geçmiş olsun daha dikkatli olmak lazım takip mesafesini korumak önemli.
Şikayet yerlerini de yazdım ayrıca

Önümde kazalar oldu, arkamda ise şans eseri polis vardı geriden gelen benim kazayı görünce yolu kapattı belki 1 dakika evden geç çıksam kazayı görüp yanından geçip gidecektim hayat