Geçmiş olsun hocam öncelikle,
Kanaatimce sebebi ne olursa olsun yolda bulunan yağ vatandaşların güvenli bir şekilde seyahat hakkını ihlal ettiği için burada idarenin sorumluluğuna gidilebilir. Uğramış olduğunuz zararları idare aleyhine tam yargı davası açarak talep edebilirsiniz.