Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kabahat değilde, yağı gördüğünüzde ona göre hareket etmeniz gerekiyordu derler.
Yağ üzerinde frene basmak yerine yağ bitiminde freneleseydiniz muhtemelen daha az hasarla atlatılırdı
Yağ görünecek gibi değildi, yağ rahat 30 metre şeklinde yola yayılmıştı, yol da yokuş aşağı olduğu için yayılması hızlanmış