• 08-01-2023, 22:33:33
    #1
    Arkadaşlar merhaba çalışanlar ile sizce samimi olmak mı daha iyi kurumsallık mı?
    Samimi ortamın verdiği rahatlıkla verimin artıcağını fakat cıvıma olucağını,
    Kurumsallıkta ise disiplin ile stabil sonuç alıcağımı düşünüyorum.
    Sizce çalışanlar ile nasıl bir psikoloji yönetilmeli? Samimi ortam cıvımaya ve suistimale yol açar mı?
  • 08-01-2023, 22:34:10
    #2
    Samimi olmak iyidir ama yerine göre tavrını koymalisin
  • 08-01-2023, 22:34:56
    #3
    Samimilik Herzaman Daha Fazla Kazandirir Ve Cerimli Calistirir Ama Yeri Geldimi sert olucaksin.
  • 08-01-2023, 22:35:39
    #4
    Yeri geldiğinde samimi yeri geldiğinde kurumsal olursanız sorun kalmaz.
  • 08-01-2023, 22:35:39
    #5
    Yani bir çok değişkene göre değişir. Firmanın faaliyet gösterdiği alan, çalışan sayısı, yöneticinin mizacı vs vs. Tel doğru cevap yok yani bu soruya
  • 08-01-2023, 22:36:24
    #6
    İkisinin karışımı. Şöyle söyleyim bir çok yerde çalışmış birisi olarak. Bir yerde çalışıyordum patron suratsızın teki sabahı selamı yoktu ve biz çalışırken hiç zevk almıyorduk. Bu da işçilerin firmaya katkısını azaltıyor. Adam mesaim dolsun bana verileni yapayım geçeyim kafasında. Ama şuan çalıştığım yerde ise adam dengeyi çok iyi koruyor. Kimse sululuk yapamıyor ama edebi ile şakalaşmalar ve rahatlıkta var ve şuan hepimiz sanki kendi işimiz gibi bazen gönüllü mesai yaparak şirkete daha fazla fayda sağlamaya çalışıyoruz.
  • 08-01-2023, 22:38:22
    #7
    samimi ama cıvıtıldığında gevşetildiğinde yani gerektiğinde otoriter olacağınızı hissettrirseniz orta yol bulunmuş olur diye düşünüyorum. Çalışan gevşeklikten hoşlanır ama otoritenin de olmasını ister diye düşünüyorum. ayrıca mutlaka çalıştığında farkının farkedildiğini hakkının verildiğini de bilmek ister....
  • 08-01-2023, 22:40:51
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    samimi olunca cıvıtan çalışamaz benle
  • 08-01-2023, 22:41:32
    #9
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler hepsine katılıyorum. Ama aradaki dengeyi korumakta zor hayırlısı