Arkadaşlar merhaba çalışanlar ile sizce samimi olmak mı daha iyi kurumsallık mı?
Samimi ortamın verdiği rahatlıkla verimin artıcağını fakat cıvıma olucağını,
Kurumsallıkta ise disiplin ile stabil sonuç alıcağımı düşünüyorum.
Sizce çalışanlar ile nasıl bir psikoloji yönetilmeli? Samimi ortam cıvımaya ve suistimale yol açar mı?