Çalışanlara Samimiyet mi Kurumsallık mı?
10
●370
- 08-01-2023, 22:48:30Valla ben çok samimi bir insanım ama insanoğluna yaranılmıyor hocam en iyisi mesafeyi koruyup mesafeli durmak. Halaa bu dediğimi yapamadığım için başarısızım umarım başarırım
- 08-01-2023, 22:50:04Vallaha hocam farkındayım. Hem samimi olun diyorlar ama aradaki dengeyi nasıl kurucağım hiç fikrim yok.kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle