Valla ben çok samimi bir insanım ama insanoğluna yaranılmıyor hocam en iyisi mesafeyi koruyup mesafeli durmak. Halaa bu dediğimi yapamadığım için başarısızım umarım başarırım
Vallaha hocam farkındayım. Hem samimi olun diyorlar ama aradaki dengeyi nasıl kurucağım hiç fikrim yok.