samimi ama cıvıtıldığında gevşetildiğinde yani gerektiğinde otoriter olacağınızı hissettrirseniz orta yol bulunmuş olur diye düşünüyorum. Çalışan gevşeklikten hoşlanır ama otoritenin de olmasını ister diye düşünüyorum. ayrıca mutlaka çalıştığında farkının farkedildiğini hakkının verildiğini de bilmek ister....