İkisinin karışımı. Şöyle söyleyim bir çok yerde çalışmış birisi olarak. Bir yerde çalışıyordum patron suratsızın teki sabahı selamı yoktu ve biz çalışırken hiç zevk almıyorduk. Bu da işçilerin firmaya katkısını azaltıyor. Adam mesaim dolsun bana verileni yapayım geçeyim kafasında. Ama şuan çalıştığım yerde ise adam dengeyi çok iyi koruyor. Kimse sululuk yapamıyor ama edebi ile şakalaşmalar ve rahatlıkta var ve şuan hepimiz sanki kendi işimiz gibi bazen gönüllü mesai yaparak şirkete daha fazla fayda sağlamaya çalışıyoruz.