• 04-04-2009, 18:33:25
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bende saga takarim cunku saglakim ben ama soldada SIK duruyor

    bende sunu biliyorum

    sag bilege kadinlar takarmis sol bilege erkekler takarmis
  • 04-04-2009, 18:39:45
    #20
    Bende sağa takıyorum saatimi , özel bi' nedeni yok.
  • 04-04-2009, 18:41:44
    #21
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende sağ ele takarım ama yanlışmış diye duydum saat üreticilerinden.
    Çünkü sağ elimizi daha çok kullandığımız için ( çoğunluğumuz sağlak olduğumuzdan ) saatteki içinde ki çarpışmada ona oranla fazla olup saat daha çabuk bozuluyormuş.
  • 04-04-2009, 18:44:39
    #22
    ben sola takardım fakat uzun süredir telefon olduğu için gerek kalmadı
  • 04-04-2009, 18:48:51
    #23
    Saate gerek duymuyorum . Telefon heran elimde zaten .
  • 04-04-2009, 18:59:08
    #24
    Sol değil mi zaten?
  • 04-04-2009, 19:02:27
    #25
    Tercih meselesi.İnsanlar Sağlak oldukları için takıyorlardır muhtemelen.Ben sola takıyorum
  • 04-04-2009, 19:03:30
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ben hiç takmıyorum
  • 04-04-2009, 19:12:45
    #27
    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende saga takarim cunku saglakim ben ama soldada SIK duruyor
    bende sunu biliyorum
    sag bilege kadinlar takarmis sol bilege erkekler takarmis
    yok daha neler
    tamamen alışkanlık