bende saga takarim cunku saglakim ben ama soldada SIK duruyor
bende sunu biliyorum
sag bilege kadinlar takarmis sol bilege erkekler takarmis
Kol Saatini neden sağ kola takarlar ?
34
●5.664
- 04-04-2009, 18:41:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende sağ ele takarım ama yanlışmış diye duydum saat üreticilerinden.
Çünkü sağ elimizi daha çok kullandığımız için ( çoğunluğumuz sağlak olduğumuzdan ) saatteki içinde ki çarpışmada ona oranla fazla olup saat daha çabuk bozuluyormuş. - 04-04-2009, 19:02:27Tercih meselesi.İnsanlar Sağlak oldukları için takıyorlardır muhtemelen.Ben sola takıyorum
- 04-04-2009, 19:12:45yok daha nelerXizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamen alışkanlık