• 04-04-2009, 14:07:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geçen gün kurtlar vadisini izlerken Necati Şaşmaz'ın Kenan Çoban'ın saatlerini hep sağ kollarına taktıklarını gördüm.Biraz araştırdım ama tam birşey bulamadım.R10 da elbet bilen vardır diye bi konu açayım dedim

    neden kol saatini sağ kollarına takıyorlar?
  • 04-04-2009, 14:10:47
    #2
    rol icabı olabilir mi
  • 04-04-2009, 14:12:18
    #3
    Gecen gece habertürkte saba'nın konuğuydu. Bazı insanlar saati sağ tarafına takar alışkanlık halidir.

    Necati şaşmaz,saba tümer ikisi de sağ tarafta takıyordu. Tamamen tercih meselesi...
  • 04-04-2009, 15:05:11
    #4
    Bence bunda birşeyler aramaya gerek yok tamamen tercih meselesi.
  • 04-04-2009, 15:16:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    birileri kalp sağlığı ile ilgili demiştide ondan sordum
  • 04-04-2009, 15:19:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Cem Yılmaz 2 Tane Takıyor
  • 04-04-2009, 15:21:05
    #7
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem Yılmaz 2 Tane Takıyor
    o adam normal değil yaa
  • 04-04-2009, 15:27:21
    #8
    ben sola takarım tercih meselesi
  • 04-04-2009, 16:02:10
    #9
    biriside bir konu açsın neden kolye boyna takılır diye.