Kol Saatini neden sağ kola takarlar ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kol Saatini neden sağ kola takarlar ?
34
●
5.664
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kol Saatini neden sağ kola takarlar ?
1
2
3
4
04-04-2009, 19:28:13
#28
Dakota
Üyeliği durduruldu
Sağcı solcu alakası yok sanırım. Normalde saat sola takılır ama bazı takıntılılar sağa falan takıyor
04-04-2009, 19:31:02
#29
EuK
Üyeliği durduruldu
Alışkanlık meselesi..
Ben de sağ koluma takıyorum saatimi.
04-04-2009, 20:04:16
#30
DerbedeL
Ben solak olduğum için sol elimle yazı yazarken saatin kordonu rahatsız ediyor o yüzden sağ koluma takıyorum.
Belki onlarda solak olduğu için sağ koluna takıyor olabilir...
04-04-2009, 22:14:06
#31
GencAdam01
DerbedeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben solak olduğum için sol elimle yazı yazarken saatin kordonu rahatsız ediyor o yüzden sağ koluma takıyorum.
Belki onlarda solak olduğu için sağ koluna takıyor olabilir...
En anlamlı mesajdı konudaki
04-04-2009, 22:32:33
#32
teknohaberci
saatim yok.takamıyorum.
05-04-2009, 00:12:48
#33
Ugursuz
Solağım ve sol koluma taktığım saatler çok çabuk yıprandı bu yüzden sağa takıyorum.
05-04-2009, 08:29:34
#34
MeyT
Ben sağ alıştım, çevremdekiler bana tepki gösteriyor.
-Sanane kardeşim, istediğim koluma takarım.
05-04-2009, 17:00:31
#35
HaCKeW
Zekiler sağa takarmış
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler