• 04-04-2009, 19:28:13
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Sağcı solcu alakası yok sanırım. Normalde saat sola takılır ama bazı takıntılılar sağa falan takıyor
  • 04-04-2009, 19:31:02
    #29
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Alışkanlık meselesi..
    Ben de sağ koluma takıyorum saatimi.
  • 04-04-2009, 20:04:16
    #30
    Ben solak olduğum için sol elimle yazı yazarken saatin kordonu rahatsız ediyor o yüzden sağ koluma takıyorum.

    Belki onlarda solak olduğu için sağ koluna takıyor olabilir...
  • 04-04-2009, 22:14:06
    #31
    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben solak olduğum için sol elimle yazı yazarken saatin kordonu rahatsız ediyor o yüzden sağ koluma takıyorum.
    Belki onlarda solak olduğu için sağ koluna takıyor olabilir...
    En anlamlı mesajdı konudaki
  • 04-04-2009, 22:32:33
    #32
    saatim yok.takamıyorum.
  • 05-04-2009, 00:12:48
    #33
    Solağım ve sol koluma taktığım saatler çok çabuk yıprandı bu yüzden sağa takıyorum.
  • 05-04-2009, 08:29:34
    #34
    Ben sağ alıştım, çevremdekiler bana tepki gösteriyor.

    -Sanane kardeşim, istediğim koluma takarım.
  • 05-04-2009, 17:00:31
    #35
    Zekiler sağa takarmış