Bende sağ ele takarım ama yanlışmış diye duydum saat üreticilerinden.
Çünkü sağ elimizi daha çok kullandığımız için ( çoğunluğumuz sağlak olduğumuzdan ) saatteki içinde ki çarpışmada ona oranla fazla olup saat daha çabuk bozuluyormuş.