Konu
Kol Saatini neden sağ kola takarlar ?
04-04-2009, 19:12:45
#27
msdos
XizoR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende saga takarim cunku saglakim ben ama soldada SIK duruyor
bende sunu biliyorum
sag bilege kadinlar takarmis sol bilege erkekler takarmis
yok daha neler
tamamen alışkanlık