Öğrenciyim iş arıyorum yeni adet mi ?
19
●1.016
- 30-12-2022, 16:55:29Anasayfayı ne zaman yenilesem öğrenciyim iş arıyorum vb. tarzı konular görmeye başladım nedir bu sömürge duygusu neden bir konuda gelişip diğer insanlar gibi iş aramıyorsunuz amaç ne neden bu duygu sömürüsü ? ve bu konuya neden el atılmıyor adım kadar eminim ki alt taban uygulamadan çerez parasına iş yapıp diğer insanlarında gelirini düşürüyolar buna acilen bi önlem alınmalı
- 30-12-2022, 17:00:05neden bu kadar kinlendiniz? ben de öğrenciyim sanal işlere benim de ihtiyacım var. tepkinizin sebebini çözemedim. ev kirası,okul masrafları,yol,yiyecek,ısınma vs bunları öğrenci halimizle halledebileceğimizi mi düşünüyorsunuz?
- 30-12-2022, 17:01:59ben kimsenin para dilendiğini görmedim, herkes bir işin karşılığını almaya çalışıyor.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan yanlış olabilir ama yazdığınız mesaj güzel değil. - 30-12-2022, 17:04:46Az bile dedim. Hiçbirinin hiçbir vasfi yok. Kodlama bilirsin amenna. Makale yazarsın amenna. Copy paste bir vasıf değildir. Hepsi kolay para peşinde. Size göre güzel değil ama dediğim gibi az bile dedim. Benimde durumum iyi değil ama gelip burada konu açmıyorum. Hiç mi eşi dostu anası babası yok bunların. Var elbette ama adet haline getirmişler. Çok gördüm emin olun yoksa kimseyi kırmak istemem. Suistimal var ortadaakosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 17:05:47Konu sahibi arkadaş diyorki, zaten herkes hayatını idame ettirmek için çalışıyor. Öğrencisi de, işçisi de, annesi de, babası da. Öğrenciyim diyip duygu sömürüsü yapmanın manası yok. Taban fiyatların altında iş yapıp piyasayı düşürmenin manası da yok.
Kesinlikle katılıyorum. Yaptığın işi iyi yapıyorsan ilanını aç, açılan ilanlara teklifini gönder, hakkını veriyorsan o işi zaten alırsın.4 kişi bunu beğendi.