Konu sahibi arkadaş diyorki, zaten herkes hayatını idame ettirmek için çalışıyor. Öğrencisi de, işçisi de, annesi de, babası da. Öğrenciyim diyip duygu sömürüsü yapmanın manası yok. Taban fiyatların altında iş yapıp piyasayı düşürmenin manası da yok.
Kesinlikle katılıyorum. Yaptığın işi iyi yapıyorsan ilanını aç, açılan ilanlara teklifini gönder, hakkını veriyorsan o işi zaten alırsın.