akosetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kimsenin para dilendiğini görmedim, herkes bir işin karşılığını almaya çalışıyor.

Yapılan yanlış olabilir ama yazdığınız mesaj güzel değil.
Az bile dedim. Hiçbirinin hiçbir vasfi yok. Kodlama bilirsin amenna. Makale yazarsın amenna. Copy paste bir vasıf değildir. Hepsi kolay para peşinde. Size göre güzel değil ama dediğim gibi az bile dedim. Benimde durumum iyi değil ama gelip burada konu açmıyorum. Hiç mi eşi dostu anası babası yok bunların. Var elbette ama adet haline getirmişler. Çok gördüm emin olun yoksa kimseyi kırmak istemem. Suistimal var ortada