• 31-12-2022, 00:02:28
    #19
    Neden bu konuyu açmayı hissettiniz ? 400-500 tl fiyat verdiniz diye daha altında yapılamaz mı ? siz profosyonel yapıyorsunuz da o yapamıyor mu ? hangi öğrenciyle birebir konuştunuzda profesyonel olup olmadığına karar verdiniz ? Madem çok iyiyseniz alın paralı üyeliği sattığınız veya hizmet verdiğiniz ürünleri, devamlı konu uplayın. Ne bu öğrenci düşmanlığı ? Devlet ayrı insanlar ayrı nefret ediyor öğrencilerden. Yarın bir gün bu z kuşağına muhtaç olduğunuzda gösterirler inşallah bu konuları size.
  • 31-12-2022, 01:11:13
    #20
    iş istemekte ayıp olmuş