Neden bu konuyu açmayı hissettiniz ? 400-500 tl fiyat verdiniz diye daha altında yapılamaz mı ? siz profosyonel yapıyorsunuz da o yapamıyor mu ? hangi öğrenciyle birebir konuştunuzda profesyonel olup olmadığına karar verdiniz ? Madem çok iyiyseniz alın paralı üyeliği sattığınız veya hizmet verdiğiniz ürünleri, devamlı konu uplayın. Ne bu öğrenci düşmanlığı ? Devlet ayrı insanlar ayrı nefret ediyor öğrencilerden. Yarın bir gün bu z kuşağına muhtaç olduğunuzda gösterirler inşallah bu konuları size.