Anasayfayı ne zaman yenilesem öğrenciyim iş arıyorum vb. tarzı konular görmeye başladım nedir bu sömürge duygusu neden bir konuda gelişip diğer insanlar gibi iş aramıyorsunuz amaç ne neden bu duygu sömürüsü ? ve bu konuya neden el atılmıyor adım kadar eminim ki alt taban uygulamadan çerez parasına iş yapıp diğer insanlarında gelirini düşürüyolar buna acilen bi önlem alınmalı