Merhaba,
Forumda çoğu kişiden gördüğüm kadarı ile müşteri kdv ücreti iletmedikçe fatura kesmiyorlar,
Bunu nasıl yapıyorlar anlamış değilim her ödemenin faturası olması gerekiyor.
Şahsım olarak tüm ödemeleri faturalandırıyorum ve bu yüzden aylık vergi tutarım fazla oluyor.
Giderlerimizi de gösteriyoruz ama yinede fazla,
Sizlerin vergiyi düşürmek için uyguladığınız yollar nedir
Vergi Çok Çıkıyor Ne Yapmalıyız
29
●2.852
- 30-12-2022, 16:20:58
- 30-12-2022, 16:24:07Ben direk tek fiyat üzerinden çalışıyorum, gelen ödemenin içerisinden kdv tutarını başka bankaya aktarıyorum, hizmet sektöründe müşteriler çok iyi karşılamıyor fiyat + kdv olayınıshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 16:24:16Plus hayırlı olsun hocamshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 16:24:41Kesmeyenler fazla sorun yaşamıyor sanırım. Şikayet edilirse ücretin 10% si kadar ceza geliyor. Ayrıca fatura kesilmeyen ücrete fatura kesiliyor. Normal prosedürün sadece 10% cezalısı uygulanıyor. Muhasebecim o şekilde açıklamıştı.
Vergileri düşürmek için yurt dışı çalışabilir veya döviz cinsinden fatura kesebilirsiniz. Yurt dışı ömüşterime euro cinsinden fatura kesiyorum ve kdv 0 çıkıyor.Cloud Viba bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 30-12-2022, 16:27:47Genel olarak bir incelenmeye girilmesi durumunda problem yaratacak birşey olduğunu düşünüyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 16:28:58Teşekkürler hocam dikkat edeceğim önerinizeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle