Fiyat + KDV olarak çalışıyorum. Gelen ödemelerin KDV tutarını ayrı hesaba atıyorum ve böylece bir sorun kalmıyor. Bu sistemle bir itiraz gelmedi henüz.

Aynı şekilde çalışmanızı öneririm