Merhaba,
Forumda çoğu kişiden gördüğüm kadarı ile müşteri kdv ücreti iletmedikçe fatura kesmiyorlar,
Bunu nasıl yapıyorlar anlamış değilim her ödemenin faturası olması gerekiyor.

Şahsım olarak tüm ödemeleri faturalandırıyorum ve bu yüzden aylık vergi tutarım fazla oluyor.

Giderlerimizi de gösteriyoruz ama yinede fazla,
Sizlerin vergiyi düşürmek için uyguladığınız yollar nedir