Kesmeyenler fazla sorun yaşamıyor sanırım. Şikayet edilirse ücretin 10% si kadar ceza geliyor. Ayrıca fatura kesilmeyen ücrete fatura kesiliyor. Normal prosedürün sadece 10% cezalısı uygulanıyor. Muhasebecim o şekilde açıklamıştı.
Vergileri düşürmek için yurt dışı çalışabilir veya döviz cinsinden fatura kesebilirsiniz. Yurt dışı ömüşterime euro cinsinden fatura kesiyorum ve kdv 0 çıkıyor.
Genel olarak bir incelenmeye girilmesi durumunda problem yaratacak birşey olduğunu düşünüyorum